Zwroty i reklamacje

1.  Produkty zamówione przez Państwa w sklepie internetowym Hygge Dom mogą zostać zwrócone bez podania przyczyny zwrotu. Za konsumenta uważa się osobę fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową. Odstąpienie od umowy jest możliwe tylko wtedy, gdy kupujący jest konsumentem. W terminie 14 dni od daty otrzymania towaru należy złożyć odpowiednie oświadczenia na piśmie o chęci odstąpienia od umowy, a następnie odesłać towar w ciągu 14 dni. Artykuły odesłane w terminie późniejszym nie będą przyjmowane.

2 Sklep Hygge Dom zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia zwrotu towarów okolicznościowych (wianki, flowerboxy świąteczne/wielkanocne/nagrobne) do 3 dni przed Świętem (Wielkanoc, 1 listopada oraz 24 Grudnia) oraz po tych dniach.

3. W przypadku chęci zwrotu towaru przez  Konsumenta prosimy o kontakt pod adresem mailowym sklep@hygge-dom.pl.

4. Towar zwracany musi zawierać WSZYSTKIE oryginalne metki, ceny, opakowania (folie, tekturki) o ile takie występują i być nieużywany. Zwroty produktów nieposiadających metek, cen i oryginalnych opakowań (albo z dosłanymi osobno metkami oderwanymi od towarów) nie będą przyjmowane.

5 Koszt przesyłki zwrotnej do sklepu ponosi Klient. Forma dostawy dowolna. Należy pamiętać, że nie przyjmujemy przesyłek wysyłanych za pobraniem. 

6.jego uszkodzenia w transporcie zwrotnym. Zwroty produktów, które dotrą źle zabezpieczone i w efekcie uszkodzone, również nie będą akceptowane. Zwrot następuje w terminie nie dłuższym niż 14 dni od momentu otrzymania przesyłki zwrotnej przez sklep. 

7. W przypadku wianków, kompozycji i flowerboxów zabezpieczane są one specjalnymi plombami. Zdjęcie ich automatycznie uznaje się za używanie produktu, pozbawiające prawa do zwrotu.

8. Reklamacji podlegają wady techniczne/fizyczne (wady fabryczne) lub uszkodzenia powstałe podczas dostawy. Kupujący winien jest odesłać wadliwy towar na adres Hygge Dom Michał Pepliński, Aleja Brzozowa 11, 89-600 Chojnice.

9. Towary niewłaściwie użytkowane i uszkodzone z winy klienta nie podlegają reklamacji. Do takich czynności należy między innymi wystawianie produktów zakupionych w Sklepie na czynniki atmosferyczne (zbyt wysoka temperatura, deszcz, śnieg), nieostrożność (np. stłuczenie ceramiki z własnej winy). Wady fabryczne widoczne są od razu i dlatego też prosimy o składanie reklamacji najpóźniej do 2 dni od daty otrzymania przesyłki, w przypadku jeśli posiada ona wady fizyczne/fabryczne uniemożliwiające użytkowanie.

10. Kupujący może składać Sklepowi reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem sklep@hygge-dom.pl. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:

 

• imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,

 

• datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,

 

• przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,

 

• wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.

 

•potwierdzenie zamówienia (potwierdzenie papierowe/paragon) - bez paragonu/potwierdzenia zamówienia reklamacja nie będzie uznawana.

Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sklep Hygge Dom rozpoznaje reklamację w terminie 2 tygodni (tj. 14 dni) od dnia  jej otrzymania we właściwej postaci. Odpowiedź na złożoną procedurę reklamacji przesyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail lub na adres poczty tradycyjnej.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl