Zwroty i reklamacje

1. Produkty zamówione w sklepie internetowym mogą zostać zwrócone przez konsumentów bez podania przyczyny. Za konsumenta uważa się osobę fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową. Odstąpienie od umowy jest możliwe tylko wtedy, gdy kupujący jest konsumentem. W terminie 14 dni od daty otrzymania towaru należy złożyć stosowne oświadczenia na piśmie o chęci odstąpienia od umowy, a następnie odesłać towar w ciągu 14 dni. Artykuły odesłane w terminie późniejszym nie będą przyjmowane.

Sklep Hygge Dom zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia zwrotu towarów okolicznościowych (wianki, flowerboxy świąteczne/wielkanocne/nagrobne, figurki, zawieszki oraz inne artykuły świąteczne) do 3 dni przed Świętem (Wielkanoc, 1 listopada oraz 24 Grudnia) oraz po tych dniach.

3. W przypadku chęci zwrotu towaru przez  Konsumenta, klient winien złożyć stosowne oświadczenie drogą elektroniczną, pod adresem mailowym sklep@hygge-dom.pl.

4. W przypadku zwrotu towaru konieczne jest, aby towar zwracany był nieużywany.

5 Koszt przesyłki zwrotnej do sklepu ponosi Klient. Forma dostawy dowolna. 

6 Odsyłany towar powinien być także dobrze zabezpieczony (najlepiej odesłany w oryginalnych zabezpieczeniach – folia bąbelkowa, pianka) by uniknąć jego uszkodzenia w transporcie zwrotnym. Zwroty produktów, które dotrą źle zabezpieczone i w efekcie uszkodzone, również nie będą akceptowane. Zwrot  środków następuje w terminie nie dłuższym niż 14 dni od momentu otrzymania przesyłki zwrotnej przez sklep.

7. W przypadku wianków, kompozycji i flowerboxów zabezpieczane są one specjalnymi plombami. Zdjęcie ich automatycznie uznaje się za używanie produktu, pozbawiające prawa do zwrotu.

8. Reklamacji podlegają wady techniczne/fizyczne (wady fabryczne) lub uszkodzenia powstałe podczas dostawy. Kupujący winien jest odesłać wadliwy towar na adres Hygge Dom Michał Pepliński, Aleja Brzozowa 11, 89-600 Chojnice.

§5.9. Towary niewłaściwie użytkowane i uszkodzone z winy klienta nie podlegają reklamacji. Do takich czynności należy między innymi wystawianie produktów zakupionych w Sklepie na czynniki atmosferyczne (zbyt wysoka temperatura, deszcz, śnieg), nieostrożność (np. stłuczenie ceramiki z własnej winy). 

§5.10. Kupujący może składać Sklepowi reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem sklep@hygge-dom.pl. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:

 

• imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,

 

• datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,

 

• przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,

 

• wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.

 

•potwierdzenie zamówienia (potwierdzenie papierowe/paragon/maile potwierdzające/korespondencja) - bez paragonu/potwierdzenia zamówienia w formie elektronicznej bądź papierowej reklamacja nie będzie uznawana.

Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sklep Hygge Dom rozpoznaje reklamację w terminie 2 tygodni (tj. 14 dni) od dnia  jej otrzymania we właściwej postaci. Odpowiedź na złożoną procedurę reklamacji przesyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail lub na adres poczty tradycyjnej.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl